OlieBOP After- afterparty!!!

Het is alweer even geleden dat de 17e editie van OlieBOP plaats vond. We hebben allemaal weer rustig kunnen afkicken van de vrijdagavondsessies en vonden het wel weer eens tijd voor een AfterParty om het hele feest weer eens met zijn allen na te bespreken maar ook te bekijken! Afgelopen editie heeft MHB Event Facilities alles prachtig in beeld gebracht. Deze beelden zijn door Chris allemaal op een DVD gezet en willen wij graag met jullie bekijken op zaterdag 25 februari in StadsCafé de Posthoorn te Bolsward.

Uiteraard is de DVD ook te koop! Tijdens het evenement is er de gelegenheid om de DVD aan te schaffen voor €5,00 (alleen cash), waarop het hele concert nog een keertje terug te zien is. Mocht u niet kunnen en wilt u toch een DVD? Stuur dan een mail naar info@stichtingbop.nl

Komen jullie ook?! Meld je aan op ons Facebook evenement !
Geen entreekosten en neem gerust een paar vrienden/familieleden mee!