Bolsward Op Podium

Over BOP

Stage Bolsward LIVE! 24
Stichting Bolsward Op Podium heeft als doel nieuwe muzikale talenten uit Bolsward en omstreken een podium te kunnen geven. Regelmatig worden daarom muzikale evenementen georganiseerd zoals Bolsward Live! en ParkBOP:
Bolsward Live!
Een jaarlijks muziekevenement in Bolsward. Meer dan 40 muzikanten op 1 podium! Als muzikant geef je je op om samen een band te vormen en een avondvullend programma te verzorgen. Er worden van de deelnemende muzikanten meerdere (willekeurige) bands gevormd. Zij krijgen een lijst met muziek en een x aantal oefenavonden om het uiteindelijk uit te voeren tijdens Bolsward Live! Elk jaar is het weer een verrassing voor het publiek wie er op het podium verschijnen.
ParkBOP
Elk jaar op Hemelvaartsdag in het Julianapark Bolsward, staat de middag en avond in het teken van nieuwe opkomende bands. Er treden verschillende bands op die belangeloos zich willen voorstellen aan een (groter) publiek. Pop, rock, funk, soul, tributes, alles is mogelijk! Deze dag staat garant voor ongedwongen lekker genieten van muziek op een prachtige locatie.
Sam Petra (Voorzitter)
Alex Andringa (Penningmeester)
Sietske Wijnja (Secretaris)
John Adema
Ruben Draaisma
Frances Venema

Vrijwilligers
Een evenement organiseren gaat niet zonder extra handen! Vrijwilligers! Naast dit bestuur, hebben wij ook andere vrijwilligers nodig.  Zo zou je bijvoorbeeld kunnen helpen met de kleinere werkzaamheden zoals opbouwen/opruimen van evenementen etc. Lijkt het je wat en/of heb je zelf goede ideeën? Neem hier contact met ons op!

Graag tot ziens op Bolsward Live! en ParkBOP!!!

Bewaren