Over BOP

Als stichting werken we met plezier aan de evenementen Bolsward Live! en ParkBOP:
Bolsward Live!
Een jaarlijks muziekevenement in Bolsward. Meer dan 40 muzikanten op 1 podium! Als muzikant geef je je op om samen een band te vormen en een avondvullend programma te verzorgen. Er worden van de deelnemende muzikanten meerdere (willekeurige) bands gevormd. Zij krijgen een lijst met muziek en een x aantal oefenavonden om het uiteindelijk uit te voeren tijdens Bolsward Live! Elk jaar is het weer een verrassing voor het publiek wie er op het podium verschijnen.
ParkBOP
Elk jaar op Hemelvaartsdag in het Julianapark Bolsward, staat de middag en avond in het teken van nieuwe opkomende bands. Er treden verschillende bands op die belangeloos zich willen voorstellen aan een (groter) publiek. Pop, rock, funk, soul, tributes, alles is mogelijk! Deze dag staat garant voor ongedwongen lekker genieten van muziek op een prachtige locatie. De organisatie is in handen van Stichting BOP (Bolsward Op Podium) die geleid wordt door een bestuur van vrijwilligers.
Het voormalige bestuur bestond uit:
Rob Visser (Voorzitter)
Sandra Krul (Penningmeester)
Sietske Wijnja (Secretaris)
Dick Hondema (Coördinator werkgroep muziek)
John Adema (Coördinator werkgroep evenementenondersteuning)Rob, Sandra en Dick worden bedankt voor hun enthousiasme en inzet!

Het nieuwe bestuur is:
Peter Jansen (Voorzitter)
Alex Andringa (Penningmeester)
Sietske Wijnja (Secretaris)
John Adema
Ruben Draaisma
Frances Venema
Sam Petra

Vrijwilligers
Een evenement organiseren gaat niet zonder extra handen! Vrijwilligers! Naast dit bestuur, hebben wij ook andere vrijwilligers nodig.  Zo zou je bijvoorbeeld kunnen helpen met de kleinere werkzaamheden zoals opbouwen/opruimen van evenementen etc. Lijkt het je wat en/of heb je zelf goede ideeën? Neem contact met ons op! Kijk op onze Facebook Pagina of mail naar info@stichtingbop.nl.

Graag tot ziens op Bolsward Live! en ParkBOP!!!

Bewaren