Bolsward Op Podium

Stichting BOP

Stichting BOP (Bolsward Op Podium) is in de loop van het jaar 2000 opgericht door een aantal Bolswarder muzikanten.

Vanaf het moment van oprichting heeft Stichting BOP altijd ten doel gehad om nieuwe muzikale talenten uit Bolsward en omstreken een podium te kunnen geven. Oefenen met je bandje in een garage of individueel blijven galmen onder de douche is leuk, echter op een podium staan is voor velen toch wel een einddoel. Maar, hoe kan ik/ kunnen wij onszelf dan laten zien aan een publiek?

Stichting BOP probeert hierin te voorzien door muzikale activiteiten te organiseren en als aanspreekpunt voor bandjes en andere muzikale talenten uit Bolsward en de directe omgeving te dienen. Bolsward Live! (voorheen OlieBOP), ParkBOP en het nieuwe event Battle of the Bands zijn de meest bekende events.

Lijkt het je leuk om met je bandje deel te nemen aan een BOP activiteit of wil je graag samen met andere muzikanten spelen/zingen op een BOP event, dan mag je een mailtje sturen via het menu ‘Contact‘ of via info@stichtingbop.nl